Zgodnie z ustawą informujemy, że strona wykorzystuje pliki cookies, które ulepszają korzystanie z naszej strony - więcej...Akceptuję, nie pokazuj więcej.

COVID-19

INFORMACJA O ZAKRESIE I SPOSOBIE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W CZASIE STANU EPIDEMII WIRUSA SARS-COV-2

W związku z epidemią wirusa sars-cov-2 ("koronawirus") zgodnie z zaleceniami i wytycznymi Naczelnej Izby Lekarskiej oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego w Polsce w trosce o bezpieczeństwo Twoje, Twoich najbliższych oraz pracowników gabinetu „Stomatologia dla uśmiechu” i ich rodzin zmieniamy sposób i zasady udzielania świadczeń medycznych w „Stomatologia dla uśmiechu”.

W celu zminimalizowania ryzyka możliwej transmisji wirusa podczas udzielania opieki stomatologicznej zasady postępowania będą rygorystycznie  przestrzegane.

Pomimo wprowadzonych zabezpieczeń nie udzielamy świadczeń stomatologicznych wewnątrz pomieszczeń Stomatologia dla uśmiechu osobom, u których:

Wystąpił choć jeden z wymienionych objawów ostrej infekcji układu oddechowego:

– gorączka (temperatura ciała powyżej 37 st. Celsjusza),

– kaszel,

– duszność,

lub osobom, które w okresie ostatnich 14 dni:

– przebywały za granicą, szczególnie w regionie, w którym podejrzewa się utrzymującą się transmisję sars-cov-2.

– miały bliski kontakt z osobą, u której stwierdzono zakażenie sars-cov-2 (kontakt z przypadkiem potwierdzonym lub przypadkiem prawdopodobnym) oraz z osobą będącą na kwarantannie.

– pracowały lub przebywały jako odwiedzające w jednostce opieki zdrowotnej, w której leczono pacjentów zakażonych sars-cov-2.

– które przebywają na kwarantannie lub na zwolnieniu lekarskim z powodu choroby zakaźnej.

– powyżej 70-go z chorobami współistniejącymi.

W sytuacji gdy potrzebujesz  pomocy stomatologicznej postępuj zgodnie z poniższymi wytycznymi:

Przed wizytą:

  1. Po pierwsze: ZADZWOŃ do nas na numer 508 82 78 82.

Absolutnie nie przychodź bez wcześniejszego zadzwonienia do nas albowiem bez wywiadu telefonicznego i tak nie zostaniesz wpuszczony do środka !

  1. Jeżeli nie odbierzemy, najprawdopodobniej właśnie udzielamy innej osobie porady lub umawiamy ją w trybie pilnym.
  2. Zadzwoń ponownie lub wyślij sms-a z prośbą o kontakt z naszej strony.
  3. Podczas rozmowy telefonicznej, poprosimy Cię o podanie dolegliwości oraz przeprowadzimy wywiad telefoniczny aby ustalić́, czy pacjent ma całkowity brak objawów potencjalnie związanych z zakażeniem koronawirusem SARSCoV-2, takich jak kaszel, zapalenie spojówek, gorączka (nawet umiarkowana!), kichanie, zapalenie błony śluzowej nosa, biegunka, oraz aby uzyskać́ informacje nt. ewentualnych podroży pacjenta lub jego kontaktów z osobami, które przebywały na obszarach o największej infekcji (patrz ANKIETA https://dlausmiechu.pl/dla-pacjenta/ankieta-covid-19/ ).
  4. Możemy poprosić o przesłanie (sms-em lub email na adres gabinet@dlausmiechu.pl) zdjęcia miejsca w którym odczuwasz dolegliwości. Proszę wówczas je wykonać i przesłać i oczekiwać na kontakt z naszej strony. Nie dzwoń, nie blokuj połączenia my się odezwiemy.
  5. W stanach innych niż bólowe / ostre uzyskacie Państwo poradę telefoniczną. W sytuacji zaostrzenia objawów prosimy o ponowny kontakt z nami.
  6. Nie będziemy wystawiali recept dla nowych pacjentów bez wcześniejszego zbadania pacjenta.
  7. Po ustaleniu konieczności przyjęcia prześlemy ci dalsze instrukcje na podany przez ciebie email lub numer telefonu.

Prosimy o przestrzeganie poniższych reguł podczas wizyty w gabinecie:

  1. Jeżeli lekarz na podstawie wywiadu zdecyduje o Państwa wizycie w gabinecie, zadzwonimy do Ciebie i:

–  poprosimy o dane osobowe: imię i nazwisko, PESEL (nie dotyczy obcokrajowców), datę  urodzenia, adres zamieszkania oraz telefon abyśmy mogli się z Państwem skontaktować.

– podamy dokładny termin wizyty – dzień oraz godzinę: PROSZĘ PAMIĘTAĆ O PUNKTUALNOŚCI, SPÓŹNIENIE OZNACZA REZYGNACJĘ Z WIZYTY. PACJENT TAKI NIE ZOSTANIE OBSŁUŻONY.

  1. Podanie danych będzie weryfikowane na podstawie dowodu osobistego lub paszportu okazanego przez szybę przed wejściem do gabinetu.
  2. Nie zabieraj ze sobą na wizytę żadnych dodatkowych rzeczy np. parasol, torebka, siatki, zakupy itp. Miej przy sobie minimum jakie jest konieczne na czas wizyty, które może być schowane do kieszeni (dowód osobisty, karty płatnicze, gotówka, telefon).
  3. WAŻNE – Potrzeby fizjologiczne załatw przed przyjściem na wizytę.
  4. Nie przychodź na wizytę z osobą towarzyszącą - NIE ZOSTANIE WPUSZCZONA DO ŚRODKA .

WYJĄTEK NIELETNI – w przypadku dzieci do 8 roku życia do gabinetu wpuszczony jest JEDEN rodzic, w przypadku dzieci powyżej 8 roku życia opiekun będzie mógł wejść wyłącznie do strefy poczekalni. NIE ZOSTANIE ON WPUSZCZONY DO GABINETU WRAZ Z DZIECKIEM.

  1. Dzięki podanym danym przygotujemy wyłącznie niezbędne dokumenty, gdy przyjdziesz na wizytę nie będziemy niepotrzebnie przedłużać Twojego pobytu w gabinecie.
  2. W związku z powyższym informujemy iż Administratorem Danych Osobowych jest Stomatologia dla uśmiechu, a wszelkie informacje w zakresie danych osobowych przeczytaj  w informacji na  stronie www.dlausmiechu.pl
  3. Przychodząc na wizytę i podpisując dokumenty (ograniczamy je do koniecznego minimum) poprzez ich podpisanie potwierdzasz również że, zapoznałeś się z informacją w zakresie ochrony danych osobowych.
  4. Informujemy iż możesz upoważnić osobę bliską do udzielenia jej informacji na temat Twojego stanu zdrowia oraz w zakresie udostępnienia dokumentacji medycznej. Prosimy przesyłać je drogą mailową na adres gabinet@dlausmiechu.pl z podaniem danych pacjenta oraz danych osoby upoważnionej przez nią oraz wskazanie zakresu upoważnienia.
  5. Wszelkie zalecenia, porady i dyskusje nie związane bezpośrednio z wykonywaniem leczenia będą odbywać się telefonicznie przed i po wizycie.

WIZYTA

  1. Bądź punktualny i stań w świetle drzwi wejściowych.
  2. Na wizytę przyjdź w maseczce (maseczkę ściągamy tylko na polecenie personelu).
  3. Po przybyciu zadzwoń z informacją o swoim przyjściu.
  4. Może się okazać że, będziesz musiał poczekać chwilę, ale wynika to z faktu, że możemy jeszcze przygotowywać gabinet na Twoją wizytę.
  5. Gdy podejdzie personel przyłóż do szyby dowód potwierdzający Twoją tożsamość, musimy ją sprawdzić.
  6. Następnie zostaniesz wpuszczony do środka.
  7. ZOSTANIE WYKONANY POMIAR TEMPERATURY.
  8. Zostanie Ci podany środek dezynfekcyjny do rąk. Zdezynfekuj ręce.
  9. Na stoliku przy wejściu będą przygotowane dokumenty do podpisania wraz z długopisem. Treść dokumentu będzie udostępniona na stronie gabinetu.
  10. Zapoznaj się z nimi i podpisz czytelnie, wpisując datę.
  11. Zostaniesz wówczas poproszony do gabinetu, przejdź przez mate dezynfekującą.
  12. Pamiętaj - pracujemy w warunkach panującej epidemii: NICZEGO NIE DOTYKAJ - KLAMEK, BLATÓW, DRZWI, ŚCIAN, URZĄDZEŃ. NIE OPIERAJ SIĘ O BLATY, DRZWI I ELEMENTY WYPOSAŻENIA.
  13. Postępuj zgodnie z wytycznymi personelu. Ogranicz ruchy do minimum, nie gestykuluj, trzymaj ręce na kolanach.
  14. Zostaniesz poproszony o ściągniecie maseczki bezpośrednio przed zabiegiem. Przepłucz usta przygotowanym roztworem przez minimum 30 sek.
  15. W trakcie wizyty może być konieczność wykonania zdjęcia RTG, postępuj zgodnie z poleceniami lekarza.
  16. Jeżeli będzie konieczne udzielenie świadczenia leczniczego, które będzie wymagało interwencji w jamie ustnej, może to być wykonane z użyciem koferdamu (gumowej izolacji zęba lub zębów). Możesz także zostać poproszony o założenie dodatkowego ubioru ochronnego - jednorazowy czepek, folia ochronna
  17. Po wizycie Lekarz powie o dalszych zaleceniach.
  18. Rozlicz wizytę. Preferowana forma płatności to KARTA PŁATNICZA.
  19. Wyjdź z gabinetu na zewnątrz.

PO WIZYCIE

  1. Jeżeli lekarz tak zaleci skontaktuj się z gabinetem telefonicznie w terminie który podał Ci lekarz w celu kontroli Twojego stanu zdrowia po wizycie.
  2. O wszelkich dolegliwościach najpierw poinformuj telefonicznie. Podejmiemy niezbędne działania aby udzielić Ci pomocy.